Прокопович Т.Ю. (2019) КОНЦЕПТИ ДУХОВИ́ Й/ДУХО́ ВИЙ У ПОЕТИЧНІЙ РЕЦЕПЦІЇ: ГРИГОРІЙ СКОВОРОДА – ПАВЛО ТИЧИНА – СЕРГІЙ ЖАДАН. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2019 (Вип.11). с. 14-19. ISSN 2522-1590
|
Текст
Прокопович Т.Ю.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
На матеріалі творчості Г. Сковороди, П. Тичини і С. Жадана розглянуто особливості авторської рецепції духового інструменту як символічного провідника у духовну сферу. Виявлено роль духових інструментів у життєдіяльності видатних постатей українського письменства минулого і сьогодення. З’ясовано, що флейта для Г. Сковороди, а кларнет для П. Тичини стали одним із засобів творчого самовираження митців. Оригінальну смислову акцентуацію набуває поезія С. Жадана у музичному супроводі ска-панк гурту "Собаки в космосі".
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Прокопович Т.Ю. КОНЦЕПТИ ДУХОВИ́ Й/ДУХО́ ВИЙ У ПОЕТИЧНІЙ РЕЦЕПЦІЇ: ГРИГОРІЙ СКОВОРОДА – ПАВЛО ТИЧИНА – СЕРГІЙ ЖАДАН / Т.Ю.Прокопчук // Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя : зб. наук. пр. - Рівне, 2019. - Вип. 11. - С. 14-19. |
Ключові слова: | флейта, кларнет, фанфари, духовність, духова людина |
Тематика (за УДК): | 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика > 788 Музика для духових інструментів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 07 Трав 2020 16:45 |
Останні зміни: | 07 Трав 2020 16:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/186 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |