Шеремета Н.В. та Федорова Н.В (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 247-248.
![]() |
Текст
Шеремета Н.В., Федорова Н.В..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
В усьому світі визнано, що заїкання – важка проблема як у теоретичному, так і в практичному аспектах. Проблема заїкання залишається ще остаточно не вивченою через широкий спектр причин його виникнення, різноманітність клінічних проявів, варіантів перебігу, патологічних реакцій логопата на Труднощі спілкування з оточуючими, що характерні для багатьох заїкуватих, зумовлюють у них виникнення певних змін особистості, заважають їм навчатися та працювати, у повній мірі розкривати свої здібності та інтелектуальні можливості. Тому, не зважаючи на багатовікову історію боротьби із заїканням і досить велику кількість досліджень у даній царині, подальше вивчення цього мовленнєвого порушення, пошуки нових терапевтичних прийомів і методик не втратили актуальності. Найголовнішою умовою процесу корекції мовлення при заїканні є особистісна зорієнтованість, спрямована на те, щоб кожна дитина стала повноцінним, самодостатнім, творчим суб’єктом діяльності, пізнання, спілкування, вільною та самодостатньою особистістю, що в умовах сучасності можна досягнути шляхом застосування інноваційних технологій корекційної роботи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шеремета Н.В. Особливості застосування інноваційних технологій для корекції заїкання / Н.В. Шеремета, Н.В. Федорова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 247-248. |
Ключові слова: | корекційно-логопедична робота, інноваційні технології, заїкання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 17 Лип 2025 11:55 |
Останні зміни: | 17 Лип 2025 11:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18620 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |