Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ

Шеремета Н.В. та Федорова Н.В (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 247-248.

[img] Текст
Шеремета Н.В., Федорова Н.В..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

В усьому світі визнано, що заїкання – важка проблема як у теоретичному, так і в практичному аспектах. Проблема заїкання залишається ще остаточно не вивченою через широкий спектр причин його виникнення, різноманітність клінічних проявів, варіантів перебігу, патологічних реакцій логопата на Труднощі спілкування з оточуючими, що характерні для багатьох заїкуватих, зумовлюють у них виникнення певних змін особистості, заважають їм навчатися та працювати, у повній мірі розкривати свої здібності та інтелектуальні можливості. Тому, не зважаючи на багатовікову історію боротьби із заїканням і досить велику кількість досліджень у даній царині, подальше вивчення цього мовленнєвого порушення, пошуки нових терапевтичних прийомів і методик не втратили актуальності. Найголовнішою умовою процесу корекції мовлення при заїканні є особистісна зорієнтованість, спрямована на те, щоб кожна дитина стала повноцінним, самодостатнім, творчим суб’єктом діяльності, пізнання, спілкування, вільною та самодостатньою особистістю, що в умовах сучасності можна досягнути шляхом застосування інноваційних технологій корекційної роботи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шеремета Н.В. Особливості застосування інноваційних технологій для корекції заїкання / Н.В. Шеремета, Н.В. Федорова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 247-248.
Ключові слова: корекційно-логопедична робота, інноваційні технології, заїкання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 17 Лип 2025 11:55
Останні зміни: 17 Лип 2025 11:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18620

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу