Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Вирич М.М. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Вирич М.М..pdf

Завантажити (638kB)

Анотація

У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі; розкрито сутність понять: "ментальне здоров'я", "компоненти ментального здоров'я", "педагогічні умови збереження ментального здоров'я"; схарактеризовано основні структурні компоненти ментального здоров'я учнів початкової школи, визначено його показники та рівні. Досліджено та обґрунтовано педагогічні умови формування ментального здоров'я в учнів початкової школи; схарактеризована методика та розроблені методичні рекомендації з проведення занять зі збереження ментального здоров'я в учнів початкової школи в освітньому просторі закладу освіти.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вирич М.М. Педагогічні умови збереження ментального здоров'я в учнів початкової школи : магістерська робота / М.М.Вирич ; наук. керівник О.М.Синьчук ; рецензент І.І.Садова ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 81 с.
Ключові слова: ментальне здоров'я, компоненти ментального здоров'я, показники та рівні ментального здоров'я, педагогічні умови, педагогічні умови збереження ментального здоров'я в учнів початковій школі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Серп 2025 09:05
Останні зміни: 13 Серп 2025 09:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18803

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу