Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Леус І.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Леус І.В..pdf

Завантажити (278kB)

Анотація

Актуальність педагогічних умов формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку зумовлена кількома важливими аспектами, пов’язаними з розвитком особистості дитини та її соціальної адаптації в умовах сучасного суспільства, необхідністю забезпечення належних умов для розвитку дітей, які дозволяють їм успішно адаптуватися в соціумі, підтримувати позитивні взаємини з іншими людьми та реалізувати свій потенціал у сучасному світі.
У кваліфікаційні роботі проаналізовано формування культури спілкування як предмет дослідження науковців, психолого-педагогічні аспекти формування культури спілкування молодших школярів та здійснено аналіз програм та підручників щодо формування культури спілкування здобувачів початкових класів. У другому розділі подано дослідження стану спілкування молодших школярів в освітньому процесі, обґрунтування та реалізація педагогічних умов формування культури спілкування молодших школярів та аналіз та інтерпретація результатів дослідно-експериментальної роботи.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Леус І.В. Педагогічні умови формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку : магістерська робота / І.В.Леус ; наук. керівник Т.В.Яковишина ; рецензент О.А.Хом’як ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 84 с.
Ключові слова: комунікативний та мовленнєвий розвиток здобувачів, культура спілкування, молодший шкільний вік, соціальна адаптація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Серп 2025 11:26
Останні зміни: 14 Серп 2025 11:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18818

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу