Мартинюк М.І. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Мартинюк М.І..pdf Завантажити (679kB) |
Анотація
У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі; розкрито сутність понять "імідж", особистісний імідж, "особистісно-професійний імідж майбутнього педагога"; схарактеризовано основні компоненти особистісно-професійного іміджу майбутнього педагога та виокремлено педагогічні умови його ефективного формування на педагогічному факультеті РДГУ. Досліджено стан сформованості особистісно-професійного іміджу майбутнього педагога в процесі професійної підготовки; розроблено та апробовано інноваційний метод "Педагогічне кафе" щодо ефективного формування особистісно-професійного іміджу майбутнього педагога. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування особистісно-професійного іміджу майбутнього педагога на педагогічному факультеті РДГУ.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мартинюк М.І. Педагогічні умови формування особистісно-професійного іміджу майбутнього педагога : магістерська робота / М.І.Мартинюк ; наук. керівник О.М.Синьчук; рецензент М.П.Пантюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 133 с. |
Ключові слова: | імідж, особистісний імідж, професійний імідж, педагогічний імідж, особистісно-професійний імідж майбутнього педагога, педагогічні умови формування особистісно-професійного іміджу майбутнього педагога |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 15 Серп 2025 09:16 |
Останні зміни: | 15 Серп 2025 09:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18824 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |