Волощук В.В. РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА ЗАНЯТТЯХ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Волошук В.В..pdf Завантажити (227kB) |
Анотація
У рамках наукового дослідження уточнено поняття «творчий потенціал учнів», як властивості особистості, що мають індивідуальні якісні і кількісні характеристики, такі що виявляються в декоративно-ужитковому мистецтві та мають значення для його продуктивності. Результати теоретичного дослідження компонентів творчого потенціалу дозволили умовно визначити опорні і провідні здібності особистості. До провідних здібностей, без яких діяльність з декоративно-ужиткового мистецтва не може бути результативною, віднесені: здібності до дивергенції, трансформації і конвергенції, реконструкції, комунікації, концептуалізації, композиційні здібності (художній смак, відчуття міри, комплексне сприйняття форми, пропорцій, кольору і т.п.), просторове уявлення і уява, легкість і широта асоціювання, образне мислення, образна пам'ять, оригінальність, самостійність, гнучкість побіжність і критичність мислення.
У ході експериментального дослідження ми доповнили перелік провідних здібностей опорними, до яких віднесли: повноту, конкретність, цілісність сприйняття; високу концентрацію, гнучкість перемикання уваги; повноту і глибину розуміння матеріалу; емоційну пам'ять, інтуїцію, креативність, точність представлення спрямованих в майбутнє образів, волю і ін.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Волошук В.В. Розвиток творчого потенціалу учнів старшої школи на заняттях предмету «Технології» з використанням проблемного навчання : магістерська робота / В.В.Волощук ; наук. керівник О.І.Шурин ; рецензент В.М.Трофимчук ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 170 с. |
Ключові слова: | творчий потенціал, проектно-технологічна діяльність, учні старших класів, уроки технології, методи проблемного навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 19 Серп 2025 11:56 |
Останні зміни: | 19 Серп 2025 11:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18844 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |