Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ В УЧНІВ 10 КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОФІЛЮ "ШВЕЙНА СПРАВА" НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ

Маринич М.Р. ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ В УЧНІВ 10 КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОФІЛЮ "ШВЕЙНА СПРАВА" НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Маринич М.Р..pdf

Завантажити (403kB)

Анотація

У рамках наукового дослідження уточнено поняття «техніко-технологічні знання», як певний «конструкту», що включає основні технологічні поняття, розуміння техніки та техносфери, методи та процеси перетворювальної діяльності, а також сучасні та перспективні методи виробництва та організацію життєдіяльності людини. В результаті дослідження виявлено, що ефективність формування техніко-технологічних знань старшокласників залежить від методичного інструментарію. У роботі систематизовано та апробовано методи проблемного навчання та умови їх застосування при вивченні профілю «Швейна справа». У ході дослідження з'ясовано, що оцінюючи техніко-технологічні знання в учнів 10 класів доцільно керуватись певними критеріями, які відповідають загальним вимогам до якості їх знань та умінь відповідно до навчального плану. При визначенні навчальних досягнень учнів аналізу підлягали: характеристика відповіді учня: елементарна, фрагментарна, неповна, повна, логічна, доказова, обґрунтована, творча; якість знань, правильність, повнота, осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність; рівень оволодіння розумовими операціями (вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати, робити висновки тощо); досвід творчої діяльності (вміння виявляти і вирішувати проблеми, формулювати гіпотези); самостійність оцінних суджень; зазначені орієнтири покладено в основу виділених критеріїв оцінювання рівня сформованості техніко-технологічних знань в учнів 10 класів за 12-бальною шкалою: низький, середній, достатній та високий.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Маринич М.Р. Формування техніко-технологічних знань в учнів 10 класів при вивченні профілю «Швейна справа» на основі технології проблемного навчання : магістерська робота / М.Р.Маринич ; наук. керівник С.В.Лісова ; рецензент В.М.Трофімчук ; Рівнен. держ гуманіт. ун-т.- Рівне, 2023. - 153 с.
Ключові слова: техніко-технологічні знання, учні старших класів, профільне навчання, методи проблемного навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 21 Серп 2025 08:50
Останні зміни: 21 Серп 2025 08:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18856

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу