Паламарчук О.С. та Либак І.А. (2025) ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДТРИМКУ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 100-104. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
![]() |
Текст
ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДТРИМКУ....pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті розглянуто вплив цифрового маркетингу на розвиток креативної економіки в умовах сучасної глобалізації та цифровізації. Акцентовано, що розвиток цифрових технологій трансформував способи ведення бізнесу, зокрема в таких сферах, як мистецтво, мода, дизайн, музика, кіно та інші креативні індустрії. Визначено, що завдяки мережі інтернет та цифровим технологіям представники творчих професій активно використовують цифровий маркетинг для просування своїх ідей, продуктів та послуг. Досліджено, що цифровий маркетинг є не лише інструментом просування, а й ключовою екосистемою, яка сприяє зростанню та глобальному впливу креативних індустрій. Визначено основні аспекти підтримки креативної економіки через цифровий маркетинг: відкриття нових ринків та цільових аудиторій, взаємодія та побудова спільнот, гнучкі маркетингові стратегії, стимулювання інновацій, краудфандинг, збільшення продажів та зростання монетизації. Підкреслено численні переваги цифрового маркетингу: стирання географічних обмежень, персоналізація взаємодії з клієнтами, створення унікальних брендів та нових бізнес-моделей. Зауважено, що цифровий маркетинг дозволяє креативним підприємцям досягати нових ринків, зокрема через онлайн-платформи та соціальні мережі, що відкривають доступ до значної кількості потенційних клієнтів. Виділено роль маркетингових кампаній, які базуються на аналізі даних про споживачів і дозволяють більш точно орієнтувати пропозиції на цільову аудиторію. Визначена ключова роль цифрового маркетингу при формуванні економічного зростання та конкурентоздатності креативних індустрій, навіть, попри наявні виклики: високу конкуренцію, необхідність постійного оновлення знань у швидкозмінному середовищі та захистом авторських прав у цифровому просторі. Зазначено, що успішне використання цифрових інструментів стає ключовим фактором конкурентоздатності та зростання креативних підприємств у сучасному світі. Доведено, що цифровий маркетинг виступає необхідною складовою екосистеми креативної економіки, що забезпечує інструменти для глобального впливу та інноваційного розвитку. Підсумовано, що прогнозується зростання впливу новітніх технологій (доповнена та віртуальна реальність, штучний інтелект, блокчейн) на креативну економіку. Наголошено на важливості креативних навичок для майбутнього ринку праці та збільшення потенціалу онлайн-продажів.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |