Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ З ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА

Муравинець Л. та Сяська Н.А. (2012) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ З ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 42-43.

[img] Текст
Муравинець Л., Сяська Н..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

ми освіти. У зв‟язку з цим з‟явилися різні типи навчальних закладів, внесені зміни до навчальних програм та навчальних планів. Метою зміни системи освіти є, перш за все, її орієнтація на учнів, на задоволення їх індивідуальних освітніх потреб. Немає сумнівів у необхідності впровадження профільності навчання у старшій школі, але це ставить перед освітніми діячами цілу низку проблем, вирішення яких потребує нових теоретичних і практичних досліджень. Профільне навчання породжує проблеми викладання всіх предметів, зокрема і математики відповідно до обраного профілю.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Муравинець Л. Методика застосування проблемних методів в курсі алгебри і початків аналізу в класах фізико-метематичного профілю з допомогою комп'ютера / Л.Муравинець, Н.Сяська // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2012. - С. 42-43.
Ключові слова: інформаційні технології. алгебра
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 30 Жов 2025 10:52
Останні зміни: 30 Жов 2025 10:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19128

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу