Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

БАНЕРНА РЕКЛАМА ЯК РІЗНОВИД ВІРТУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Добродій Ю. та Бігунова С.А. (2012) БАНЕРНА РЕКЛАМА ЯК РІЗНОВИД ВІРТУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 86-87.

[img] Текст
Ю. Добродій, Бігунова С.А..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Відомо, що розвиток сучасних інформаційних технологій сприяв появі нових форм та засобів впливу на свідомість, знання та емоційну сферу людини. Неможливо не погодитись з тим, що реклама – це саме той вид мас-медіа, який і здійснює такий вплив, оточуючи нас щодня, слідуючи у ногу з часом, і зазнаючи при цьому змін.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Добродій Ю. Банерна реклама як різновид віртуальної реклами / Ю.Добродій, С.А.Бігунова // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2012. - С. 86-87.
Ключові слова: банерна реклама, віртуальна реклама
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Лист 2025 11:57
Останні зміни: 06 Лист 2025 11:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19152

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу