Малашенкова І.А. та Гнедко Н.М.
(2008)
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМУВАННЯ БРЕНДА.
Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008.
с. 77-78.
| Тип елементу: |
Стаття
|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Малашенкова І.А. Інтернет як засіб рекламування бренда / І.А. Малашенкова, Н.М. Гнедко // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та науковців, 27 березня 2008 року. - Рівне : РІ ВМУРоЛ «Україна», 2008. - С. 77-78. |
| Ключові слова: |
бренд, рекламування, інтернет |
| Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.7 Комп’ютерний зв’язок. Комп’ютерні мережі > 004.77 Застосування комп’ютерних мереж та послуги. Застосування Інтернету 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
| Підрозділи: |
Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
| Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
| Дата внесення: |
12 Лист 2025 18:15 |
| Останні зміни: |
12 Лист 2025 18:15 |
| URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19216 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
 |
Перегляд елементу |