Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМУВАННЯ БРЕНДА

Малашенкова І.А. та Гнедко Н.М. (2008) ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМУВАННЯ БРЕНДА. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008. с. 77-78.

[img] Текст
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМУВАННЯ БРЕНДА.pdf

Завантажити (2MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Малашенкова І.А. Інтернет як засіб рекламування бренда / І.А. Малашенкова, Н.М. Гнедко // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та науковців, 27 березня 2008 року. - Рівне : РІ ВМУРоЛ «Україна», 2008. - С. 77-78.
Ключові слова: бренд, рекламування, інтернет
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.7 Комп’ютерний зв’язок. Комп’ютерні мережі > 004.77 Застосування комп’ютерних мереж та послуги. Застосування Інтернету
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 12 Лист 2025 18:15
Останні зміни: 12 Лист 2025 18:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19216

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу