Бондаренко А.А. Enhancing social-emotional learning and academic resilience of EFL students in high school. [Бакалаврська робота]
|
Текст
Бак Enhancing social-emotional learning.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
The object of the research is the process of teaching students in high school to speak a foreign language. The subject of the research: the use of social-emotional communication techniques for the creation and, if it is necessary, the restoration of the emotional state of waiting for a joy, a sense of empathy, which ensures the efficiency of the process of mastering a foreign language.
| Тип елементу: | Бакалаврська робота |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондаренко А.А. Enhancing social-emotional learning and academic resilience of EFL students in high school : дипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівню «Бакалавр» / А.А.Бондаренко ; наук. керівник А.В.Фрідріх ; рецензент Д.Кочмар ; Рівнен. держ. гуманіт. ун=-т. - Рівне, 2025. - 89 с. |
| Ключові слова: | комунікативні техніки, соціально-емоційна складова освітньої діяльності, відновлення емоційного стану, мовленнєві здібності, математичні здібності, аналітичне мислення, синтетичне мислення |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 19 Лист 2025 13:14 |
| Останні зміни: | 19 Лист 2025 13:39 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19284 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



