Петренко І. (2025) ОСНОВНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В НУШ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 21. с. 123-132. ISSN 2411-4553
|
Текст
Петренко І..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
Проаналізовано значення та потенціал інтернет-ресурсів в організації виховної роботи в умовах Нової української школи (НУШ), особливо в контексті воєнного стану та соціальних викликів, спричинених повномасштабною агресією росії проти України.
Пріоритетними напрямами виховної роботи в НУШ визначені: психолого-педагогічна допомога здобувачам освіти; національно-патріотичне виховання; збереження здоров’я та безпеки педагогів, учнів та їхніх батьків; навчання правил поведінки в умовах війни; соціалізація учнів, особливо учнів-ВПО; попередження торгівлі людьми; розв’язання конфліктів; протистояння булінгу; формування медіакультури; обмежене використання фото- та відеозйомки; сексуальна освіта й ін.
З’ясовано, що застосування інтернет-ресурсів у виховній роботі забезпечує розширення спектра доступних форм і методів впливу на особистість учня. Завдяки інтерактивності, мультимедійності та доступності цифрових матеріалів педагоги отримують змогу урізноманітнювати виховні заходи, створювати середовище емоційного залучення, сприяти розвитку критичного мислення, соціальної активності та ціннісних орієнтирів.
Систематизовано й проаналізовано основні інтернет-ресурси, які можуть бути ефективно інтегровані у виховну діяльність педагогів у межах НУШ, як от: методичні ресурси, професійні педагогічні спільноти, освітні платформи й проєкти, інтерактивні сервіси та ресурси громадянсько-патріотичного виховання. Особливу увагу приділено практичним інструментам для створення інтерактивних заходів, формування критичного мислення та підтримки національної ідентичності (зокрема, використання платформ Padlet, Whiteboard, Canva, Twiddla, Mentimeter, Kahoot, LearningApps, сайтів Всеосвіта, На Урок, НУШ, УІНПта ін.).
Доведено, що ефективне використання інтернет-ресурсів не лише оптимізує організаційні аспекти виховної роботи, а й значною мірою розширює її змістове наповнення, наближаючи освітнє середовище до потреб дитини XXI ст.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко І. Основні інтернет-ресурси забезпечення організації виховної роботи в НУШ / І.Петренко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.21. - С. 123-132. DOI: 10.35619/iiu.v1i21.668 |
| Ключові слова: | Нова українська школа, виховна робота, інтернет-ресурси, цифрові технології, інтерактивні сервіси, патріотичне виховання, соціалізація учнів, педагогічна інновація |
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 15 Груд 2025 22:09 |
| Останні зміни: | 15 Груд 2025 22:09 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19473 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



