Капральцев Д.О. (2025) РОЛЬ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА, ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА, РЕСТАВРАЦІЇ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 21. с. 192-201. ISSN 2411-4553
|
Текст
Капральцев Д..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Доведено, що творчий потенціал відіграє визначальну роль у підготовці бакалаврів образотворчого мистецтва, декоративно-прикладного мистецтва та реставрації, й тому має бути пріоритетним напрямом у процесі формування їх фахових компетентностей.
Відзначено, що проблема творчого потенціалу залишається актуальною упродовж усього історичного розвитку та привертає увагу філософів, психологів і педагогів. Творчість розглядається науковцями як провідний чинник особистісного становлення, адже її результати вирізняються оригінальністю та індивідуальністю, що є особливо важливим для майбутніх бакалаврів образотворчого мистецтва, декоративно-прикладного мистецтва, реставрації.
Уточнено сутність поняття «творчий потенціал особистості», що трактується як комплекс інтелектуальних, психологічних і когнітивних характеристик, охоплює здібності, знання та внутрішні ресурси, які сприяють розвитку творчої уяви, аналітичного мислення, нестандартного підходу до вирішення завдань і здатності до інноваційної діяльності.
З’ясовано, що творчий потенціал особливо важливий для формування професійної майстерності майбутніх бакалаврів образотворчого мистецтва, декоративно-прикладного мистецтва, реставрації. Отже, в процесі професійного навчання мають бути передбачені необхідні умови для його розвитку.
Зосереджено увагу на тому, що професійна підготовка майбутніх фахівців мистецької галузі має відповідати вимогам їхньої майбутньої професійної діяльності та сприяти розвитку творчого потенціалу, яка передбачає не лише оволодіння загальними основами образотворчого мистецтва, а й глибоке розуміння матеріалів, технологій художньої обробки та їхніх структурних особливостей, що сприятиме формуванню загальних та фахових компетентностей.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Капральцев Д. Роль творчого потенціалу у підготовці майбутніх бакалаврів образотворчого мистецтва, декоративно-прикладного мистецтва, реставрація / Д.Капральцев // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.21. - С. 192-201. DOI: 10.35619/iiu.v1i21.665 |
| Ключові слова: | майбутні бакалаври, прикладне мистецтво, реставрація |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 17 Груд 2025 10:54 |
| Останні зміни: | 17 Груд 2025 12:01 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19488 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



