Горопаха Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ НАВЧАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА З ПЕДАГОГОМ ТА ОДНОЛІТКАМИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 59-61.
|
Текст
ГОРОПАХА Н..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Однією з ключових компетентностей, формування яких передбачене Державним стандартом початкової освіти, є навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, зокрема і навчання працювати самостійно і в групі.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н. Формування умінь навчального співробітництва з педагогом та однолітками у молодших школярів з порушеннями мовлення у процесі вивчення природознавства / Н.Горопаха // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 59-61. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | молодші школярі, однолітки, порушення мовлення, вивчення природознавства |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 18 Груд 2025 10:17 |
| Останні зміни: | 18 Груд 2025 10:17 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19524 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



