Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СПІВПРАЦЯ ЛОГОПЕДА ТА БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Горпинич С. та Козлюк О.А. (2025) СПІВПРАЦЯ ЛОГОПЕДА ТА БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 61-64.

[img] Текст
Горпинич С., Козлюк О..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

У сучасних умовах модернізації освіти, орієнтованої на всебічний розвиток дитини з особливими освітніми потребами, особливого значення набуває педагогіка партнерства, що розглядає родину та фахівців як рівноправних учасників корекційно-розвивального процесу. Саме дошкільний вік є періодом інтенсивного мовленнєвого, когнітивного та емоційного розвитку, а діти з ООП потребують системного професійного супроводу з боку логопеда, психолога, вихователя та батьків. У зв’язку з цим організація ефективної взаємодії між логопедом і родиною виступає одним із ключових чинників результативної корекції мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горпинич С. Співпраця логопеда та батьків у процесі корекції мовлення дітей з особливими освітніми потребами / С.Горпинич, О.Козлюк // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 61-64. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: співпраця, логопед та батьки. корекція мовлення, діти з особливими освітніми потребами
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Груд 2025 10:24
Останні зміни: 18 Груд 2025 10:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19525

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу