Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОЖЛИВОСТІ ЗАСОБІВ РИТМІЗАЦІЇ МОВЛЕННЯ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ВИРАЗНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКАННЯМ

Гук Д. та Косарєва Г.М. (2025) МОЖЛИВОСТІ ЗАСОБІВ РИТМІЗАЦІЇ МОВЛЕННЯ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ВИРАЗНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКАННЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 64-66.

[img] Текст
Гук Д., Косарєва Г..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Проблема корекції мовленнєвої виразності у дітей, що заїкаються, є надзвичайно актуальною в сучасній логопедії. Заїкання суттєво ускладнює мовленнєве спілкування, негативно впливає на розвиток особистості дитини, її самооцінку та соціальну адаптацію. Порушення плавності мовлення часто поєднується з емоційною напруженістю, невпевненістю, страхом мовлення. Тому пошук ефективних корекційних засобів, спрямованих на подолання судом мовленнєвого апарату й розвиток виразності мовлення, є важливим завданням логопедичної практики. Одним із найефективніших підходів у цьому напрямі вважається використання засобів ритмізації мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гук Д. Можливості засобів ритмізації мовлення в корекції мовленнєвої виразності у дітей із заїканням / Д.Гук, Г.Косарєва // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 64-66. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: ритмізація мовлення, корекція мовлення, діти із заїканням
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Груд 2025 10:42
Останні зміни: 18 Груд 2025 10:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19527

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу