Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ОРФ-ПЕДАГОГІКИ

Дем’янчук О. та Руденко Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ОРФ-ПЕДАГОГІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 66-68.

[img] Текст
Дем'янчук О., Руденко Н..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Формування просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку є однією з центральних проблем сучасної логопедії, дошкільної педагогіки та музичної освіти. Просодика, яка охоплює інтонацію, ритм, темп, наголос і мелодику мовлення, безпосередньо впливає на комунікативну виразність дитини, її емоційне самовираження та соціальну адаптацію [1]. Недостатній розвиток просодичних компонентів у мовленні дітей 3–6 років часто призводить до труднощів у спілкуванні, зниження мотивації до мовленнєвої активності, а також уповільнення загального мовного розвитку. Ефективним шляхом гармонійного формування просодичної сторони мовлення виступає застосування засобів орф-педагогіки – системи, розробленої німецьким композитором і педагогом Карлом Орфом, що поєднує музику, рух і слово в єдину діяльність, спрямовану на розвиток особистості дитини.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дем’янчук О. Формування просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку засобами ОРФ-педагогіки / О.Дем’янчук, Н.Руденко // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 66-68. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: мовлення, діти дошкільного віку, ОРФ-педагогіка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Груд 2025 11:23
Останні зміни: 18 Груд 2025 11:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19529

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу