Калитюк С. та Руденко Н.М. (2025) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 78-80.
|
Текст
Килитюк С., Руденко Н..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Інклюзивна освіта стала невід’ємною частиною навчання і виховання дітей з ООП, оскільки вона надає рівні можливості здобуття освіти всім дітям, незалежно від їхніх здібностей, і сприяє розвитку толерантності та чуйності між учнями.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Калитюк С. Зарубіжний досвід застосування інноваційних технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами / С. Калитюк, Н.Руденко // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 78-80. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами, молодший шкільний вік |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 18 Груд 2025 12:40 |
| Останні зміни: | 18 Груд 2025 12:40 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19534 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



