Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІСНІ, ВІРШИКИ ТА КАЗКИ ЯК ЕФЕКТИВНІ ЗАСОБИ РАННЬОГО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Денисюк Л.В. та Крисюк У. (2025) ПІСНІ, ВІРШИКИ ТА КАЗКИ ЯК ЕФЕКТИВНІ ЗАСОБИ РАННЬОГО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Філологічна освіта: теорія, методика, практика, 2025. с. 76-79.

[img] Текст
Денисюк Лідія, Крисюк Уляна.pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті комплексно розглядається роль художнього тексту — пісень, віршиків та казок — як ефективних засобів формування англомовної комунікативної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Дослідження базується на психолінгвістичних та педагогічних засадах раннього навчання. Доведено, що використання емоційно насичених, ритмічних та сюжетних форм навчання відповідає віковим особливостям дітей, активізуючи їхню імітаційну здатність та кінестетичну пам'ять. Встановлено, що пісенний матеріал сприяє автоматизації фонетичних і інтонаційних навичок, віршики полегшують засвоєння лексики та граматичних структур у контексті, а казки забезпечують занурення у мовне середовище та розвиток діалогічного мовлення. Обґрунтовано, що інтеграція цих жанрів значно підвищує ефективність засвоєння іноземної мови, зменшує мовний бар’єр і формує стійку позитивну мотивацію до навчання.
The article comprehensively explores the role of literary texts — songs, rhymes, andfairytales — as effective tools for developing English communicative competence in preschool and primary schoolchildren. The study is based on the psycholinguistic and pedagogical foundations of early learning. It is proven that the use of emotionally rich, rhythmic, and narrative forms of teaching corresponds to children's age characteristics, activating the rimitative ability and kinesthetic memory. It is established that song materials contribute to the automatization of phonetic and into nation skills, rhymes facilitate the acquisition of vocabulary and grammatical structures in context, and fairy tales ensure immersion in the language environmentand the development of dialogical speech. It is substantiated that the integration of these genres significantly increases the effectiveness of foreign language acquisition, reduces the language barrier, and fosters stable positive motivation for learning.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Денисюк Л. В. Пісні, віршики та казки як ефективні засоби раннього вивчення англійської мови / Л. В. Денисюк, У. Крисюк // Філологічна освіта: теорія, методика, практика : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 76-79.
Ключові слова: раннє навчання, англійська мова, пісні, віршики, казки, діти, мотивація, комунікація, інтеграція, методика; early learning, English language, songs, rhymes, fairytales, children, motivation, methodology, communication, integration
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 19 Груд 2025 08:42
Останні зміни: 19 Груд 2025 08:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19536

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу