Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Косарєва О.І. та Євтушок В. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Філологічна освіта: теорія, методика, практика, 2025. с. 81-83.

[img] Текст
Косарєва Оксана, Євтушок Вікторія.pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті розглянуто значення інтерактивних дидактичних ігор у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку. Визначено їхній вплив на мотивацію, пізнавальну активність і розвиток мовленнєвих умінь дітей. Подано приклади ігор, які сприяють ефективному засвоєнню іншомовного матеріалу у формі, доступній для дошкільників.
The article examines the importance of interactive didactic games in teaching English to children of senior preschool age. Their impact on motivation, cognitive activity and the development of children's speech skills is determined. Examples of games that contribute to the effective acquisition of foreign language material in a form accessible to preschoolers are given.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарєва О. І. Використання інтерактивних дидактичних ігор у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку / О. І. Косарєва, В. Євтушок // Філологічна освіта: теорія, методика, практика : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 81-83.
Ключові слова: інтерактивні дидактичні ігри, англійська мова, дошкільна освіта, мовленнєвий розвиток, мотивація навчання; interactive didactic games, English, preschool education, speech development, motivation for learning
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 19 Груд 2025 09:32
Останні зміни: 19 Груд 2025 09:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19539

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу