Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ

Кушнір М. та Горопаха Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 112-113.

[img] Текст
Кушнір М., Горопаха Н..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Природа є невід’ємною частиною життя кожної людини, а для дитини вона є першим середовищем пізнання, джерелом емоцій, вражень та духовного розвитку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кушнір М. Формування у дітей дошкільного віку емоційно ціннісного ставлення до природного довкілля / М.Кушнір, Н.Горопаха // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 112-113. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: діти дошкільного віку, природнє довкілля
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Груд 2025 22:13
Останні зміни: 19 Груд 2025 22:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19560

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу