Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РУХЛИВА ГРА, ЯК ЗАСІБ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Мельницька В. та Юрчук О. (2025) РУХЛИВА ГРА, ЯК ЗАСІБ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 130-132.

[img] Текст
Мельницька В., Юрчук О..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Рухлива гра є одним із провідних засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку, особливо тих, які мають інтелектуальні порушення. Вона інтегрує елементи рухової активності, пізнавальної діяльності та емоційної взаємодії, забезпечуючи всебічний вплив на розвиток дитини.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мельницька В. Рухлива гра, як засіб фізичного виховання дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями / В.Мельницька, О.Юрчук // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 130-132. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: рухлива гра, фізичне виховання, діти дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Груд 2025 23:00
Останні зміни: 19 Груд 2025 23:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19566

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу