Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙМАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФФНМ

Месь М. та Руденко Н.М. (2025) УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙМАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФФНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 132-134.

[img] Текст
Месь М., Руденко Н..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

В сучасних умовах здобуває виняткову важливість проблема формування фонематичного сприймання у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення, адже недостатність фонематичних процесів є основною причиною порушень звуковимови та труднощів у засвоєнні читання й письма в подальшому навчанні.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Месь М. Усна народна творчість як засіб формування фонематичного сприймання у дітей дошкільного віку з ФФНМ / М.Месь, Н.Руденко // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 132-134. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: усна народна творчість, фонематичне сприймання, діти дошкільного віку з ФФНМ
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Груд 2025 23:09
Останні зміни: 19 Груд 2025 23:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19567

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу