Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ТЕХНІКИ ЯК ЗАСІБ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАЇКАННЯМ

Цьось В. та Косарєва О.І. (2025) КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ТЕХНІКИ ЯК ЗАСІБ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАЇКАННЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 193-795.

[img] Текст
Цьось В., Косарєва О..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Корекція заїкання є актуальною проблемою сучасної логопедії, педагогіки та психології. Заїкання належить до найпоширеніших і найскладніших порушень мовлення у дітей, адже воно впливає не лише на мовленнєву діяльність, а й на емоційно-вольову сферу, поведінку та соціальну адаптацію дитини.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цьось В. Кінезіологічні техніки як засіб логопедичної роботі з дітьми молодшого шкільного віку із заїканням / В.Цьось, О.Косарєва // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 193-195. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: кінезіологічна техніка, логопедична робота, діти молодшого шкільного віку із заїканням
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 21 Груд 2025 21:03
Останні зміни: 21 Груд 2025 21:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19585

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу