Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ТА ОНЛАЙН-КУРСИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Перець В.В. (2025) ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ТА ОНЛАЙН-КУРСИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 22. с. 321-330. ISSN 2411-4553

[img] Текст
Перець В..pdf

Завантажити (6MB)

Анотація

У статті розглянуто важливість розвитку аналітичної компетентності майбутніх економістів через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес. В умовах швидких соціально-економічних змін і глобалізації економіки зростають вимоги до професіоналів, зокрема до економістів, які повинні володіти не лише глибокими теоретичними знаннями, а й здатністю ефективно аналізувати складні економічні ситуації, обробляти великі обсяги даних та приймати обґрунтовані рішення. Аналітична компетентність, що передбачає здатність до аналізу інформації, критичного мислення та ухвалення рішень на основі даних, є основою конкурентоспроможності економістів на сучасному ринку праці.
Особливу увагу приділено інтеграції ІКТ в освітній процес закладів вищої освіти, зокрема у процесі підготовки економістів. Використання електронних ресурсів, онлайн-курсів (MOOC), вебінарів та онлайн-лекцій відкриває нові можливості для розвитку аналітичних навичок майбутніх фахівців. Такі онлайн-ресурси дають змогу майбутнім економістам не лише засвоювати теоретичні знання, а й активно використовувати їх на практиці через аналіз реальних кейсів, моделювання економічних ситуацій та вирішення завдань, що потребують аналітичного підходу. Ці технології дозволяють здобувачам працювати з актуальними економічними даними, що сприяє розвитку здатності до самостійного аналізу та ухвалення рішень.
Розглянуто роль електронних підручників, наукових баз даних, аналітичних платформ та масових відкритих онлайн-курсів (MOOC) під час формування аналітичної компетентності майбутніх економістів. Зазначено, що завдяки таким інструментам здобувачі отримують доступ до широкого спектру матеріалів, що сприяють розвитку аналітичних навичок через практичне застосування знань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Перець В. Електронні ресурси та онлайн-курси як засіб розвитку аналітичної компетентності майбутніх економістів / В.Перець // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.22. - С. 321-330. DOI: 10.35619/iiu.v1i22.697
Ключові слова: аналітична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), онлайн-курси (MOOC), вебінари, онлайн-лекції, електронні ресурси, аналітичне мислення, економічна освіта, цифрова економіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання, масові відкриті онлайн-курси, педагогічні умови, розвиток компетентностей, вища освіта, економісти
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Груд 2025 13:01
Останні зміни: 22 Груд 2025 13:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19609

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу