Перець В.В. (2025) ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ТА ОНЛАЙН-КУРСИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 22. с. 321-330. ISSN 2411-4553
|
Текст
Перець В..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
У статті розглянуто важливість розвитку аналітичної компетентності майбутніх економістів через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес. В умовах швидких соціально-економічних змін і глобалізації економіки зростають вимоги до професіоналів, зокрема до економістів, які повинні володіти не лише глибокими теоретичними знаннями, а й здатністю ефективно аналізувати складні економічні ситуації, обробляти великі обсяги даних та приймати обґрунтовані рішення. Аналітична компетентність, що передбачає здатність до аналізу інформації, критичного мислення та ухвалення рішень на основі даних, є основою конкурентоспроможності економістів на сучасному ринку праці.
Особливу увагу приділено інтеграції ІКТ в освітній процес закладів вищої освіти, зокрема у процесі підготовки економістів. Використання електронних ресурсів, онлайн-курсів (MOOC), вебінарів та онлайн-лекцій відкриває нові можливості для розвитку аналітичних навичок майбутніх фахівців. Такі онлайн-ресурси дають змогу майбутнім економістам не лише засвоювати теоретичні знання, а й активно використовувати їх на практиці через аналіз реальних кейсів, моделювання економічних ситуацій та вирішення завдань, що потребують аналітичного підходу. Ці технології дозволяють здобувачам працювати з актуальними економічними даними, що сприяє розвитку здатності до самостійного аналізу та ухвалення рішень.
Розглянуто роль електронних підручників, наукових баз даних, аналітичних платформ та масових відкритих онлайн-курсів (MOOC) під час формування аналітичної компетентності майбутніх економістів. Зазначено, що завдяки таким інструментам здобувачі отримують доступ до широкого спектру матеріалів, що сприяють розвитку аналітичних навичок через практичне застосування знань.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Перець В. Електронні ресурси та онлайн-курси як засіб розвитку аналітичної компетентності майбутніх економістів / В.Перець // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.22. - С. 321-330. DOI: 10.35619/iiu.v1i22.697 |
| Ключові слова: | аналітична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), онлайн-курси (MOOC), вебінари, онлайн-лекції, електронні ресурси, аналітичне мислення, економічна освіта, цифрова економіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання, масові відкриті онлайн-курси, педагогічні умови, розвиток компетентностей, вища освіта, економісти |
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 22 Груд 2025 13:01 |
| Останні зміни: | 22 Груд 2025 13:01 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19609 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



