Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Ваколюк А.М. та Чепурка О.Ю. (2025) РОЛЬ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2025 (№5). с. 130-140. ISSN 3006-6166

[img] Текст
Ваколюк А., Чепурка О..pdf

Завантажити (9MB)

Анотація

У статті розглянуто педагогічний потенціал ігрових технологій у процесі формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів. Обґрунтовано актуальність проблеми, яка зумовлена стійкою тенденцією погіршення стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку та необхідністю пошуку ефективних методів виховання у них ціннісного ставлення до здоров’я. Проаналізовано сучасні наукові підходи і дослідження, що висвітлюють значення ігрової діяльності для гармонійного розвитку особистості дитини та формування навичок здорового способу життя. Визначено сутність поняття «здоров’язбережувальна компетентність», її компоненти і роль в освітньому процесі початкової школи. Окреслено класифікацію та різновиди ігрових технологій (дидактичні, сюжетно-рольові, рухливі, цифрові тощо), які доцільно застосовувати для формування знань, умінь і навичок здорового способу життя у дітей. З’ясовано, що комплексне використання ігрових технологій у освітньому процесі початкової школи та взаємодія з батьками учнів дозволяють ефективно формувати здоров’язбережувальну компетентність.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ваколюк А. Роль ігрових технологій у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів молодшого шкільного віку / А.Ваколюк, О.Чепурка // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття : наук.-метод. журн. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т; упоряд.: Г.П. Пустовіт; ред. кол.: Г.П.Пустовіт, Н.О.Остапчук та ін. Рівне : РДГУ, 2025. - С. 130-140. DOI: 10.35619/pse.vi5.115
Ключові слова: ігрові технології, здоров’язбережувальна компетентність, молодші школярі, здоровий спосіб життя, навчально-ігрова діяльність, рухливі ігри, сюжетно-рольові ігри, гейміфікація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 26 Груд 2025 19:55
Останні зміни: 26 Груд 2025 19:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19623

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу