Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ

Федорова Н.В. (2019) ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Science and Education a New Dimension, 2019 (VII): (83). с. 14-19. ISSN 2308-1996, 2308-5258

[img]
Перегляд
Текст
Федорова_Н_Характеристика_чинників.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статі аналізуються чинники, що впливають на формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. У дослідженні схарактеризовані внутрішні та зовнішні чинники формування у майбутніх логопедів гуманістичної педагогічної позиції, визначені сильні і слабкі сторони організації освітнього процесу та освітнього середовища за традиційних умов навчання, які гальмують процес формування у майбутніх логопедів гуманістичної педагогічної позиції.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Федорова Н.В. Характеристика чинників, що впливають на формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів / Н.В.Федорова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2019. - VII (83). - C. 14-19.
Ключові слова: гуманістична педагогічна позиція (ГПП) майбутнього логопеда, чинники, які впливають на міру сформованості у майбутніх логопедів гуманістичної педагогічної позиції, зовнішні чинники, внутрішні чинники
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 18 Груд 2020 18:42
Останні зміни: 18 Груд 2020 18:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2238

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу