Косарєва Г.М. (2016) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Молодий вчений, 2016 (№3): (30). с. 394-397. ISSN 2313-2167, 2304-5809
|
Текст
Косарєва Г.М..pdf Завантажити (659kB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено аналіз проблеми формування пріоритетних гуманістичних цінностей у майбутніх вихователів до дітей з особливими потребами. Проаналзовано рівень чформованості мотиваційно-ціннісного компонента толерантного ставлення майбутніх вихователів до дітей з особливими потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва Г.М. Діагностика сформованості мотиваційно-ціннісного компонента толерантного ставленн до дітей з особливами потребами у майбутніх вихователів / Г.М.Косарєва // Молодий вчений : наук. журн. - 2016. - №3 (30) берез. - С. 394-397. |
Ключові слова: | толерантність, толерантне ставлення, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманність, інтеграція, загальнолюдцькі цінності |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Груд 2020 19:15 |
Останні зміни: | 20 Груд 2020 19:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2247 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |