Косарєва Г.М. (2015) СТРУКТУРА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, 2015 (Вип.27). с. 78-84.
|
Текст
Косарєва Г.М. Структура толерантн.ставл..pdf Завантажити (185MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто проблему становлення толерантної особистості майбутнього вихователя в умовах інклюзивної освіти. Виявлено структуру, критерії та показники рівнів сформованості толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва Г.М. Структура толерантного ставлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дітей з особливими потребами / Г.М.Косарєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. пр. - Київ, 2015. - Вип. 27. - С.78-84. |
Ключові слова: | толерантність, толерантне ставлення, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманість, інтеграція, загальнолюдські цінності |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Груд 2020 20:45 |
Останні зміни: | 20 Груд 2020 20:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2251 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |