Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРУКТУРА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Косарєва Г.М. (2015) СТРУКТУРА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, 2015 (Вип.27). с. 78-84.

[img]
Перегляд
Текст
Косарєва Г.М. Структура толерантн.ставл..pdf

Завантажити (185MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто проблему становлення толерантної особистості майбутнього вихователя в умовах інклюзивної освіти. Виявлено структуру, критерії та показники рівнів сформованості толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарєва Г.М. Структура толерантного ставлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дітей з особливими потребами / Г.М.Косарєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. пр. - Київ, 2015. - Вип. 27. - С.78-84.
Ключові слова: толерантність, толерантне ставлення, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманість, інтеграція, загальнолюдські цінності
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 20 Груд 2020 20:45
Останні зміни: 20 Груд 2020 20:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2251

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу