Волошин М.М. та Назарець Л.М. (2013) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 156-158.
|
Текст
Волошин М.М., Назарець Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена проблемі психологічних особливостей тривожності та її зв’язку з навчальною діяльністю студентів. Проаналізовано причини тривожності студентів, висвітлені основні підходи до вивчення тривожності. Наведені результати експериментального дослідження тривожності студентів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Волошин М.М. Аналіз взаємозв'язку тривожності та навчальної успішності студентів / М.М.Волошин, Л.М.Назарець // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 156-158. |
Ключові слова: | тривожність, особистісна тривожність, тривога, невротичність, навчальна успішність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 28 Груд 2020 07:16 |
Останні зміни: | 28 Груд 2020 07:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2308 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |