Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ

Волошин М.М. та Назарець Л.М. (2013) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 156-158.

[img]
Перегляд
Текст
Волошин М.М., Назарець Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена проблемі психологічних особливостей тривожності та її зв’язку з навчальною діяльністю студентів. Проаналізовано причини тривожності студентів, висвітлені основні підходи до вивчення тривожності. Наведені результати експериментального дослідження тривожності студентів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Волошин М.М. Аналіз взаємозв'язку тривожності та навчальної успішності студентів / М.М.Волошин, Л.М.Назарець // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 156-158.
Ключові слова: тривожність, особистісна тривожність, тривога, невротичність, навчальна успішність
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Груд 2020 07:16
Останні зміни: 28 Груд 2020 07:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2308

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу