Литвиненко С.А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВОРКШОПІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 18-20.
|
Текст
Литвиненко С.А..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовані теоретичні основи й освітлений досвід практичного використання воркшопів як інноваційної технології навчання в процесі підготовки майбутніх практичних психологів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Литвиненко С.А. Використання воркшопів у фаховій підготовці майбутніх філологів / С.А.Литвиненко // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 18-20. |
Ключові слова: | підготовка майбутніх психологів, інтерактивні методи, форми й технології навчання, воркшоп |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Груд 2020 08:45 |
Останні зміни: | 29 Груд 2020 08:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2329 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |