Лук’яник Л.В. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 77-80.
|
Текст
Лук'яник Л.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних факторів, які впливають на готовність майбутніх учителів до формування лінгвоукраїнознавчої компетенції школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук'яник Л.В. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх учителів до формування лінгвоукраїнознавчої компетенції школярів / Л.В.Лук'яник // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 77-80. |
Ключові слова: | психолого-педагогічні фактори, компетенція, компетентність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Груд 2020 08:57 |
Останні зміни: | 29 Груд 2020 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2330 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |