Гринькова Н.М. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 125-131. ISSN 2411-4553
|
Текст
Гринькова Н..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Анотація
У статті схарактеризовано зміст та особливості духовно-морального виховання студентів педагогічних закладів вищої освіти, визначені вікові особливості студентської молоді, які необхідно враховувати у процесі організації їхнього духовно-морального становлення. Проведений аналіз сучасних нормативно-правових документів з питань освіти дав змогу констатувати, що важливою складовою особистої готовності до педагогічної діяльності є низка морально-етичних вимог, які висуваються перед майбутніми педагогами. З’ясовано, що у процесі духовно-морального виховання відбувається тановлення духовної, емоційної та світоглядної сфер людини на основі засвоєння загальнолюдських та національних морально-етичних цінностей. Визначено, що з цією метою потрібно, насамперед, забезпечити умови для прилучення студентської молоді до культури, традицій, цінностей українського народу. Констатовано, що важлива роль у процесі духовно-морального становлення майбутніх педагогів належить викладачу, який має забезпечити професійне керівництво виховним процесом студента, інтегруючи його з фаховою підготовкою. Виокремлено три рівні організації духовно-морального виховання студентської молоді: мікрорівень, мезорівень та макрорівень. Підкреслено, що важливе значення для духовно-морального виховання студентів відіграє волонтерська діяльність. Зроблено висновок про те, що організація духовно-морального виховання студентської молоді в закладах вищої освіти потребує трансформації та вдосконалення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гринькова Н. До проблеми духовно-морального виховання студентів педагогічних закладів вищої освіти / Н.Гринькова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Л.М.Баліка ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2020. - Вип. 12. - С. 125-131. |
Ключові слова: | духовність, духовно-моральне виховання, моральні якості, загальнолюдські цінності, ціннісне ставлення, студенти педагогічних закладів вищої освіти. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Січ 2021 08:17 |
Останні зміни: | 11 Січ 2021 08:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2451 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |