Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Купчак С.Б. (2017) СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 185-188.

[img]
Перегляд
Текст
Купчак С.Б..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Купчак С.Б. Сутність ізначення проектної технології у сучасній початковій школі / С.Б.Купчак // Професійний розвиток педагога : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкової школи: європейський вимір". - Рівне, 2017. - С. 185-188.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Січ 2021 19:53
Останні зміни: 11 Січ 2021 19:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2479

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу