Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ ТА ЇХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ У ФОРМУВАННІ ФОНЕТИЧНОГО СЛУХУ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Суржук Т.Б. (2016) ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ ТА ЇХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ У ФОРМУВАННІ ФОНЕТИЧНОГО СЛУХУ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 152-157.

[img]
Перегляд
Текст
Суржук Т.Б..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Суржук Т.Б. Ігрові форми роботи та їх індивідуалізація у формуванні фонетичного слуху першокласників / Т.Б.Суржук // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІІ наук.-практ. Інтернет-конф. “Сучасний вчитель початкової школи: актуальні тенденції та пріоритети” (м. Рівне, 30 листоп. - 1 груд. 2016 р.). – Рівне, 2016. – С. 152-157.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 14 Січ 2021 07:56
Останні зміни: 14 Січ 2021 07:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2592

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу