Ганжа М.В. (2012) СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 33-35.
|
Текст
Ганжа М.В..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається стан теорії і практики естетичного виховання сучасних школярів, що базується на обліку інтерактивних підходів. Підкреслюється вплив предметного творчості на формування особистості школяра.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ганжа М.В. Сучасний стан проблеми естетичного виховання: інтерактивний підхід / М.В.Ганжа // Вісник кафедри педагогіки початкової освіти : зб. наук. пр. викладачів, студентів пед. ф-ту РДГУ та вчителів загальноосвітніх шкіл : матеріали звітної наук. конф. викладачів, співробітників, докторантів, аспірантів та студентів Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту 21-22 лют. 2012 р. - Рівне, 2012. - № 5. Професійний розвиток педагога. - С. 33-35. |
Ключові слова: | естетичне виховання, творча діяльність,наочна творчість, дизайн |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Художньо-педагогічний факультет > Кафедра образотворчого та декоративного мистецтва |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Січ 2021 09:15 |
Останні зміни: | 21 Січ 2021 09:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2868 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |