Бордюк В.М. (2011) МОТИВАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 24-28.
|
Текст
Бордюк В.М..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бордюк В.М. Мотивація професійного розвитку майбутніх вчителів засобами психологічного тренінгу / В.М.Бордюк // Вісник кафедри педагогіки початкової освіти : зб. наук. пр. викладачів, студентів пед. ф-ту РДГУ та вчителів загальноосвітніх шкіл : матеріали ІІ регіонал. наук.-практ. семінару "Сучасний вчитель початкових класів: взаємодія ВНЗ та школи" 1 груд. 2011 р. - Рівне, 2011. - № 4. Професійний розвиток педагога. - С. 24-28. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Січ 2021 06:57 |
Останні зміни: | 23 Січ 2021 00:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2915 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |