Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2020) РОЛЬ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 93-101.
|
Текст
Гринькова Н., Стельмашук Ж., Ваколюк А..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано роль волонтерської діяльності у становленні особистості майбутнього педагога початкової школи. Здійснений аналіз нормативно- правових документів з питань освіти дав змогу констатувати, що вчителем повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, забезпечує результативність та якість своєї роботи. З’ясовано, що волонтерська діяльність є способом підтримки, піклування, надання допомоги тим, хто її потребує. Схарактеризовано досвід діяльності студентського волонтерського центру «Від серця до серця», який засвідчив значний потенціал волонтерської діяльності як одного із чинників формування особистості майбутнього педагога Нової української школи. Практично доведено, що благодійна діяльність має значний потенціал для розвитку базових моральних цінностей особистості, соціальної компетентності студентів педагогічного факультету (навичок взаєморозуміння, співпраці, поваги, толерантності, емпатії, відповідальності, уміння працювати в групах); сприяє розвитку лідерських якостей, творчого потенціалу, критичного мислення; сприяє удосконаленню педагогічної майстерності, розвитку стресостійкості та емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи.
Констатовано, що волонтерська діяльність є одним із головних напрямів діяльності закладів вищої освіти і відіграє важливу роль у підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його саморозвитку та самовдосконалення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 36 Забезпечення духовних і матеріальних життєвих потреб > 364 Соціальні проблеми, що породжують необхідність надання соціальної допомоги. Види соціальної допомоги 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Черв 2020 09:46 |
Останні зміни: | 22 Трав 2024 07:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/293 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |