Арамишин К.В. та Лук’яник Л.В. (2018) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 27-29.
|
Текст
Арамишин К.В., Лук'яник Л.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Арамишин К.В. Збагачення мовлення учнів початкових класів етнокультурознавчою лексикою на уроках читання / К.В.Арамишин, Л.В.Лук'яник // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (20 берез. 2018 р.). – Рівне, 2018. – С. 27-29. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 27 Січ 2021 21:03 |
Останні зміни: | 27 Січ 2021 21:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3156 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |