Петрик Т.А. та Бісовецька Л.А. (2018) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 87-89.
|
Текст
Петрик Т.А., Бісовецька Л.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петрик Т.А. Комплексний підхід вивчення слова на уроках української мови в початкових класах / Т.А.Петрик, Л.А.Бісовецька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (20 берез. 2018 р.). – Рівне, 2018. – С. 87-89. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 28 Січ 2021 11:10 |
Останні зміни: | 28 Січ 2021 11:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3176 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |