Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Петрик Т.А. та Бісовецька Л.А. (2018) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 87-89.

[img]
Перегляд
Текст
Петрик Т.А., Бісовецька Л.А..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрик Т.А. Комплексний підхід вивчення слова на уроках української мови в початкових класах / Т.А.Петрик, Л.А.Бісовецька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (20 берез. 2018 р.). – Рівне, 2018. – С. 87-89.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Січ 2021 11:10
Останні зміни: 28 Січ 2021 11:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3176

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу