Джава Н.А. (2010) HANDLUNGSORIENTIERTER FREMDSPRACHENUNTERRICHT: WIE GEHT DAS IN DER PRAXIS? (AUS DER PRAXIS - FÜR DIE PRAXIS). Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 129-134.
|
Текст
Джава Н.А..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
This article is dedicated to the questions of the theory of personality focused studying in studying of foreign languages; different views of this problem are analyzed in the article.
У даній статті розглядається роль особистісно діяльнісного підходу у процесі навчання іноземних мов, аналізуються різні погляди на актуальність даної проблеми, пропонуються активні форми проведення занять з іноземної мови на основі особистісно діяльнісного підходу. Характер діяльності учнів є основним фактором їх успіхів або невдач. Сама діяльність розглядається як діяльність з розв’язання проблемних завдань. Навчання визначається як система різноманітних видів діяльності, у результаті якої засвоюється новий зміст. Настанова на діяльнісне, творче навчання вимагає живого зв’язку між гнучкими людськими можливостями та вимогами й потребами світу, що постійно змінюється. Вивчення іноземної мови повинно досягатися не через зазубрення лексики та граматичних явищ, а при творчій взаємодії суб’єктів навчального процесу. Навчально-пізнавальна діяльність на уроці іноземної мови може бути активізована впливом різних чинників, серед яких: спеціальна організація навчального середовища, постановка і розв’язання проблем, самостійна робота, кооперація (співпраця і спілкування), групова робота. Що відбувається на окремих етапах уроку, форми групової роботи, можливості поділу на групи та способи презентації результатів - основні питання, яким присвячена дана стаття.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джава Н.А. Handlungsorientierter Fremdsprachenunterricht: Wie geht das in der Praxis? (Aus der Praxis - für die Praxis)/ Н.А.Джава // Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. – Рівне, 2010. – Вип. 1. - С. 129-134. |
Ключові слова: | personality focused studying, personality, studying process, activity, educational aim; особистісно діяльнісний підхід, особистість, процес навчання, діяльність, форми роботи, мета освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Лют 2021 07:15 |
Останні зміни: | 03 Лют 2021 07:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3370 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |