Боровець О.В. (2018) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2018: Issue 21. с. 75-77. ISSN 2415-3133, 2410-4388
|
Текст
Боровець О.В. Journal21.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано роль соціальної компетентності педагога як важливої складової його професійної діяльності. Проаналізовано різні підходи до тлумачення сутності та компонентів соціальної компетентності вчителя, охарактеризовано зміст основних її складових (професійно-мотиваційного, інформаційно-когнітивного, практично-діяльнісного, комунікативного, оцінно-рефлексивного). Зроблено висновки про значущість соціальної компетентності педагога у процесі його професійної діяльності в умовах реформування української школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О.В. Соціальна компетентність педагога у контексті реформування української школи / О.В.Боровець // Virtus : Scientific Journal / Editor-in Chief M.A. Zhurba. – 2019. - February, Issue 21. - P. 75-77. |
Ключові слова: | соціальна компетентність педагога, компоненти соціальної компетентності педагога, реформування української школи |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.3 Управлінська діяльність > 005.33 Умови. Фактори, чинники > 005.336 Позитивні фактори. Сприятливі можливості. Вигоди, переваги. Потенціал. Прогрес > 005.336.2 Компетентність. Некомпетентність 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 04 Лют 2021 07:58 |
Останні зміни: | 04 Лют 2021 07:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3443 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |