Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНИЙ ВИМІР ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД

Веремчук А.П. (2020) СУЧАСНИЙ ВИМІР ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 1): Вип. 29. с. 253-258. ISSN 2308-4855, 2308-4863

[img]
Перегляд
Текст
Веремчук А. Сучасний...pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито теоретичні засади впровадження креативного підходу як засобу формування та розвитку креативної особистості. Проаналізовано законодавчу базу України з питань освіти та визначено сучасні тенденції педагогічної освіти. Окреслено, що освітній простір України знаходиться в процесі модернізації шляхом зміни концепції освіти та її кінцевих результатів. Наразі актуальним у вищій і фаховій перед вищій освіті є студенто-центроване навчання, що передбачає застосування нових підходів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців, з метою розвитку їхніх професійних і особистісних якостей. Визначено, що таким підходом, який у найбільш повній мірі відповідає освітнім тенденціям та запитам суспільства, є креативний підхід у навчанні. У статті проаналізовані поняття «підхід до навчання» та «креативність». Охарактеризовано креативність як внутрішній ресурс людини, який може проявлятись як в особистісній (побутовій) сфері людини, так і в професійній діяльності людини. Здійснено аналіз праць науковців щодо впровадження в навчальний процес креативного підходу. На основі аналізу наукових праць систематизовано основні особливості креативного підходу, розкрито його мету, ключові слова, виразні процесуальні ознаки, функції суб’єктів освітнього процесу. Досліджено, що креативний підхід передбачає спрямування освітнього процесу на забезпечення формування і розвитку особистісної і професійної креативності. Охарактеризовано актуальність розвитку креативності майбутніх учителів початкової ланки освіти. Вона зумовлена загальними тенденціями реформування початкової освіти, взаємопов’язаністю понять «креативний учитель» – «креативний учень», необхідністю учителя початкової школи оригінально вирішувати педагогічні проблеми, важливістю раціонально використовувати та адаптувати інноваційні технології навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Веремчук А. Сучасний вимір педагогічної освіти: креативний підхід / А.Веремчук // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І.Франка. - Дрогобич, 2020. - Вип. 29. - т. 1. - С. 253-258.
Ключові слова: креативність, студентоцентрованість, підхід до навчання, професійна освіта, майбутній учитель початкової школи
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Лют 2021 10:07
Останні зміни: 05 Лют 2021 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3557

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу