Яковишина Т.В. та Кондратюк О.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Dynamics of the development of world science, 2020. с. 1288-1295.
|
Текст
Яковишина Т.В. 2020.pdf Завантажити (15MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано проблему обдарованості. Узагальнено різні аспекти обдарованості, окреслено сутність поняття «обдарована дитина», визначено сфери обдарованості. Виокремлено напрями та завдання у роботі з обдарованими учнями. Актуалізовано проблему підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми, визначено її специфіку. Проаналізовано специфічний блок професійної підготовки майбутнього педагога до роботи з обдарованими дітьми.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т.В. Сучасні підходи до організації та змісту роботи вчителів початкової школи з обдарованими учнями / Т.В.Яковишина, О.О.Кондратюк // Dynamics of the development of world science : аbstracts of VI International Scientific and Practical Conference Vancouver (Canada 19-21 February 2020). - Р. 1288-1295. |
Ключові слова: | вчитель початкової школи, обдарованість, обдарована дитина, освітній процес |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 09:05 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 09:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3807 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |