Мєняйлов С.М. та Тищук В.І. (2017) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 64-67.
|
Текст
Мєняйлов С.М., Тищук В.І..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті запропоновано технологію розробки та наведено приклади пізнавальних завдань для розвитку функціонального мислення студентів під час підготовки до практичних та лабораторних занять з фізики. Використання таких завдань поглиблює розуміння студентами причинно-наслідкових зв’язків між фізичними величинами, концентрує увагу студентів на фізичній суті явищ та об’єктів, що вивчаються, а також забезпечує взаємозв’язок між практичними та лабораторними заняттями.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мєняйлов С.М. Активізація пізнавальної діяльності студентів під час аудиторних занять з фізики / С.М.Мєняйлов, В.І.Тищук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 20. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 64-67. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Лют 2021 14:57 |
Останні зміни: | 12 Лют 2021 14:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3885 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |