Бортнік М.С. та Кирилецька Г.М. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ДОПОМІЖНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ ВИДІВ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 5-6.
|
Текст
Бортнік М.С., Кирилецька Г.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто один з найбільш ефективних видів діяльності, під час якої відбувається формування та розвиток відповідних знань і вмінь учнів - евристичну діяльність, важливою частиною якої є використання допоміжних елементів при розв’язуванні задач.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бортнік М.С. Використання допоміжних елементів при розв'язуванні задач як один з основних видів евристичної діяльності / М.С.Бортнік, Г.М.Кирилецька // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали VІIІ Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2015. - С. 5-6. |
Ключові слова: | евристична діяльність, допоміжні елементи, розв’язування задач, вміння учнів розв’язувати задачі, методи розв’язування математичних задач. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 25 Лют 2021 18:10 |
Останні зміни: | 25 Лют 2021 19:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4443 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |