Приймак О.П. (2012) ОПТИМАЛЬНЕ ПОЄДНАННЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТАБЛИЧНИХ ВИПАДКІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 71-74.
|
Текст
Приймак О.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті порівнюються можливості різних методів навчання у процесі вивчення учнями таблиць арифметичних дій відповідно до основних критеріїв оптимального вибору методів навчання, розроблених Ю.К.Бабанським, розглядається їх оптимальне поєднання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Приймак О.П. Оптимальне поєднання методів навчання у процесі засвоєння учнями початкових класів табличних випадків арифметичних дій / О.П. Приймак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 71-74. |
Ключові слова: | методи навчання, класифікація методів, критерії вибору методів, оптимальне поєднання методів навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика > 511 Теорія чисел |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 03 Бер 2021 09:10 |
Останні зміни: | 03 Бер 2021 09:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4650 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |