Крет О.В. та Крет Р.М.
(2017)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО МІСТА.
Соціальні комунікації і нові комунікативні технолоії, 2017.
с. 18-22.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Крет О. В. Особливості формування іміджу сучасного міста / О. В. Крет, Р. М. Крет // Соціальні комунікації і нові комунікативні технолоії : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 10-11 листоп. 2017 р. - Запоріжжя, 2017. - С. 18-22. |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 353 Середній рівень органів управління. Регіональне, провінційне управління. Регіональні органи 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
14 Бер 2021 11:41 |
Останні зміни: |
09 Квіт 2021 09:32 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5005 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |